Egészség javító, megőrző termékek - dr Lovas Gyöngyi Fogyidoki, INSUMED tanácsadó orvos, Dokimarketing

Insumed Orvosi Diéta
Dr. Lovas Gyöngyi -  A Fogyidoki - INSUMED tanácsadó orvos
Dr. Lovas Gyöngyi
INSUMED tanácsadó orvos - Fogyidoki
Tartalomhoz ugrás
A termékek rovatban találhatod saját termékeimet és azokat a termékeket, melyeket magam is használok, és arra érdemesnek találtam, hogy a nevemet adva hozzá elérhetővé tegyem az érintettek számára.

Mindegyik itt található termék gyártójának hivatalos képviselő partnere vagyok. Ha vásárlási szándékod van, vagy csupán bővebb információt szeretnél a termékekről, az űrlapokon (a termékek melleti gombra kattintva) tudod jelezni felénk.

A termékek között vannak információs célú
saját termékek (könyv, videó, hangfelvétel),
illetve olyan termékek, amelyeket személyesen kipróbáltam, használok és szeretek, ezért bátran merem ajánlani másoknak is.
Ezek a termékek a testsúlycsökkentés miatt is hasznosak lehetnek, és itt megrendelhetőek.

Az INSUMED termékek online megrendelésére nincs lehetőség. Az INSUMED diéta egy komplex terápia, amely BIA-mérésből, orvosi tanácsadásból és a termékek fogyasztásából áll. Ezért csak személyes átvétellel oldható meg a termékek beszerzése.

DR. LOVAS GYÖNGYI FogyiDoki-könyve:
6 ÉV TAPASZTALATAI, 18 TONNA MÍNUSZ
DR. LOVAS GYÖNGYI FogyiDoki-könyve: 6 ÉV TAPASZTALATAI, 18 TONNA MÍNUSZ
Ár: Elektronikus formában 2590,- Ft-tól, Nyomtatott formában 2890 Ft-7ól

Tények, iformációk, mérési eredmények igazolják az INSUMED hatását
Szeretnének könyvet a kezükben tartani az INSUMED-ről? Azt gondoltam, hogy ez a téma sokkal bővebb kifejtést igényel. Szeretném az INSUMED-diétát megismertetni az inzulin-rezisztensek körében, hiszen ez nekik való. A könyvemben is le van írva, hogy az inzulin-rezisztencia megoldásával BABÁKAT tudunk csinálni...

FogyiDoki-
könyve

PROBINUL 5
Ár: 2.590,- Ft

A bélflóra bakériumainak egyensúlya gyakran sérül, ezt lehet helyreállítani Probinul 5 használatával.
A következő állapotokban lehet jó hatása: antibiotikumok szedése után, hasmenés, szorulás, krónikus gyulladásos bélrendszeri betegségek (Crohn betegség, colitis ulcerosa) bélben található kiöblösödések, érzékeny bélbetegségek (IBS, Colitis) a nemző- és a húgyúti rendszer betegségei, elégtelen veseműködés és a H. pylori eradicatio terápiájához kötődő kellemetlen tünetek enyhítésére.

PROBINUL  - Innovatív étrend kiegészítő
PROBINUL 5
probiotikum

SODIORAL
Ár: 2.070,- Ft

Ásványi anyagokat és probiotikumokat tartalmazó narancs izű granulátum inulinnal.
Alkalmas a fokozott folyadékvesztés esetén a szervezetben felborult ásványi anyag egyensúly normalizálására.

SODIORAL - tápszer inulinnal nagy folyadékvesztés esetén
SODIORAL
sópótlásra, rehidratálásra

PROPAST kenőcs
PROPAST KENŐCS  -Javasolt: kiütések, irritációk, viszketés, gombás fertőzések, leégés, rovarcsípés, különböző típusú égési sérülések esetére
PROPAST kenőcs
30ml

PROPAST Kenőcs
Ár: 1.690 Ft

hipoallergén, klinikailag tesztelt krém.
Javasolt: pelenka alatti területen jelentkező kipirosodás, bőrgyulladás és bőrviszketés kezelésére, aranyér, felfekvés okozta kisebesdésekre, kiütésekre, irritációkra, viszketésre, gombás fertőzések okozta irritációk kezelésére, leégésre, rovarcsípésre, különböző típusú égési sérülésekre