Egészség javító, megőrző termékek - dr Lovas Gyöngyi

PROBINUL 5
csokoládé ízben

Probinul 5 csokoládé ízben
A termékek rovatban találhatod saját termékeimet és azokat a termékeket, melyeket magam is használok, és arra érdemesnek találtam, hogy a nevemet adva hozzá elérhetővé tegyem az érintettek számára. Mindegyik itt található termék gyártójának hivatalos képviselő partnere vagyok. Ha vásárlási szándékod van, vagy csupán bővebb információt szeretnél a termékekről, az űrlapokon (a termékek melleti gombra kattintva) tudod jelezni felénk.

A termékek között vannak információs célú
saját termékek (könyv, videó, hangfelvétel),
illetve olyan termékek, amelyeket személyesen kipróbáltam, használok és szeretek, ezért bátran merem ajánlani másoknak is.
Ezek a termékek a testsúlycsökkentés miatt is hasznosak lehetnek, és itt megrendelhetőek.

Az INSUMED termékek online megrendelésére nincs lehetőség. Az INSUMED diéta egy komplex terápia, amely BIA-mérésből, orvosi tanácsadásból és a termékek fogyasztásából áll. Ezért csak személyes átvétellel oldható meg a termékek beszerzése.

PROBINUL 5 csokoládés ízben
PROBINUL 5
pre- és probiotikum

PROBINUL 5 Pre- és probiotikum csokoládé ízben
Ár: 2.590,- Ft

PROBINUL 5 Pre- és probiotikum csokoládé ízben - Innovatív étrend kiegészítő, bélflóra helyreállító
Antibiotikumok szedése után, hasmenés, szorulás, krónikus gyulladásos bélrendszeri betegségek (Crohn betegség, colitis ulcerosa) bélben található kiöblösödések, érzékeny bélbetegségek (IBS, Colitis) a nemző- és a húgyúti rendszer betegségei, elégtelen veseműködés és a H. pylori eradicatio terápiájához kötődő kellemetlen tünetek enyhítésére.

PROBINUL 5 Pre- és probiotikum csokoládé ízben
SODIORAL
SODIORAL - tápszer inulinnal nagy folyadékvesztés esetén
sópótlásra, rehidratálásra

Ár: 2.070,- Ft

Ásványi anyagokat és prbiotikumokat tartalmazó narancs izű granulátum inulinnal.
Alkalmas a fokozott folyadékvesztés esetén a szervezetben felborult ásványi anyag egyensúly normalizálására.

PROPAST kenőcs
30ml

PROPAST Kenőcs
Ár: 1.690 Ft

hipoallergén, klinikailag tesztelt krém.
Javasolt: pelenka alatti területen jelentkező kipirosodás, bőrgyulladás és bőrviszketés kezelésére, aranyér, felfekvés okozta kisebesdésekre, kiütésekre, irritációkra, viszketésre, gombás fertőzések okozta irritációk kezelésére, leégésre, rovarcsípésre, különböző típusú égési sérülésekre

PROPAST KENŐCS  -Javasolt: kiütések, irritációk, viszketés, gombás fertőzések, leégés, rovarcsípés, különböző típusú égési sérülések esetére
Dr. Lovas Gyöngyi | A Fogyidoki
Tel: +36 30 982 2123